27 oktober 2014

MIJN HOBBY











Hoihoi,

Ik kan vandaag officieel zeggen: herfstvakantie 2014 is voorbij! Na een top weekje met veel winkelen, vriendinnen etc. is het nu weer tijd om aan de slag te gaan met school. Ik moet zeggen dat deze vakantie mij echt heeft laten realiseren hoe gek ik ben op fotografie en film. Door dat ik veel bezig was met andere dingen nam ik daar minder de tijd voor.  Hierdoor vergat ik eigenlijk een beetje hoe leuk ik het vind. Doordat ik nu vakantie had, had ik meer tijd dus besloot ik me weer te richten op mijn camera, en dat deed me realiseren hoe graag ik het doe. Het is toch wel belangrijk, ondanks alle drukte om je heen, dat je de dingen blijft doen die je echt leuk vind! 

Zijn jullie het hier mee eens? 


OUTFIT


                       Ketting - Fantasia | Blouse - Primark | Trui - Only | Broek - Bershka | Schoenen - Van Haren | Tas - H&M | Lipstick - Channel

Liefs,
 Rosina

14 opmerkingen:

  1. Je outfit ziet er mooi uit! Je hebt een leuke stijl!!
    En ik ben het helemaal met je eens! Je moet altijd blijven doen wat je leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Erg mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super toffe outfit en die locatie is zo gaaf! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie outfit! En ik ben het helemaal met je eens! Ookal heb je het druk, moet je toch de dingen blijven doen die je leuk vind, dat is heel belangrijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa dat van fotografie & film herken ik, ik heb er gewoon zó weinig tijd voor door school, maar als ik er eenmaal mee bezig ben merk ik pas weer hoe leuk ik het vind. Je outfit is trouwens echt heel leuk, staat je mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie outfit en erg mooie foto's ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je weer beseft wat je zo fijn vind om te doen :) Enne leuke outfit!

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit en leuke blog trouwens
    http://forgirlsisfashionimportant.weebly.com/

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo zie je maar weer waar een herfstvakantie wel niet goed voor is haha.
    Prachtige foto's en outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke outfit! En wat een mooie detailfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een ontzettend leuke outfit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah wat een mooie outfit en mooie blog :) Ik ga nog even verder kijken!

    BeantwoordenVerwijderen