19 januari 2015

ROZEN ZIJN ROOD, VIOOLTJES ZIJN BLAUW




Rozen zijn rood viooltjes zijn blauw, och mobiel wat hou ik toch van jou!

Eehm, nee dus. Kennen jullie dat moment wanneer je op je telefoon zit en je mobiel uit het niets uitval of die momenten dat je net wacht op een Super-sonisch-important reactie en dat net op dat moment je mobiel vast loopt? Jep, Dit maak ik dus de laatste tijd dagelijks mee en het is zo irritant. Oké, verslaafd aan mijn telefoon? Ik kan er niet onderuit. Maar geef toe, ben jij niet chagerijnig na een week zonder Mobie-Mobie? (Stiekem hoop ik dat dit mijn ouders lezen)

Vandaag was een leuke maar enge dag. Mijn leraar begon me namelijk aan te spreken met ''Debbie''. Ik bedoel welke leraar geeft een leerling nou weer een bijnaam. Ik vond het zo eng dat ik me bijna verslikte in m'n slokje water. 

Vandaag ging ik ook met een vriendin pannenkoeken bakken en ze had echt de beste tip ever! Omdat ik de tip zo lekker vond dacht ik dit moet ik met jullie delen. Stroop in de pannenkoeken mix! Uhu, Stroop meebakken in de pannenkoeken mix, misschien had jij er al wel is van gehoord maar hoe awesome. Ben jij net zo'n zoetekauw als ik dan moet je dit echt uitproberen!



 Hoe was jouw week?
Liefs,
Deborah

11 opmerkingen:

  1. Stroop in je pannenkoekenmix moet ik zeker onthouden, ik ben best wel een zoetebek, al is dat misschien net wat te zacht uitgedrukt, haha. Mooie outfit, vind het tartan patroontje super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit & mooie foto's! Dat jurkje is echt cute. En ja, ik ben ook een beetje mobiel verslaafd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja zonder mobiel kan ik ook niet echt leven (erg eigenlijk haha )
    Mooie outfit!
    Www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk jurkje, staat je zo leuk! Ik heb zelfs vorig jaar halfjaar zonder mobiel gezeten, maarja nu kan ik ook niet meer zonder mee oeepsss. Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie look en prachtige foto's ook!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie originele foto's! Hm, ik houd niet zo van stroop, maar misschien moet ik je tip een keer proberen haha. Ik volg jullie nu xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele goede tip. Ik werk bij een pannenkoekenbakker, dus dat zal ik dan maar eens doorgeven, haha!
    Leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh no ik heb nu spontaan zin in pannenkoeken en dan vooral met de geweldige strooptip!
    En wauw wat een super mooie foto met de zon en bos!

    Good vibes,

    BeantwoordenVerwijderen