22 maart 2015

Van Rembrandt naar Bershka


 Hoihoi, De leukste stad naast Londen, New York, Milaan en Parijs? Uhu, Amsterdam. 2 weken geleden gingen we met school naar Amsterdam om wat cultuur te snuiven. We bezochten eeuwenoude standbeelden en bibliotheken en liepen in de beste acustica zalen. Ja, we waren op het Museumplein. Het was een ontzettend leuke dag. Ik was nog nooit op het museumplein geweest dus voor mij was het een heel nieuw avontuur. Ik heb de hele dag foto's gemaakt, dus ik laat vooral in deze post foto's zien. Nadat we het museumplein hadden bezocht hadden we nog even vrije tijd. 3x raden wat 10 meiden gingen doen? Ja, SHOPPEN! Hoe ongelofelijke leuke kleding hebben de winkels in Amsterdam. Waar ik woon (ik woon in een dorp) hebben ze dat echt niet. Echt als er 1 van jullie in Amsterdam woont wil ik even zeggen dat jullie bofkonten zijn. 



We moeten even stilstaan bij deze bibliotheek. Hoe cool is deze bibliotheek wel niet. Ik hou niet enorm veel van lezen maar als ik dit zie dan dwingt het mij gewoon om een boekje uit de kast te halen en dagen de letters te inspecteren. 





Liefs,
Rosina & Deborah

5 opmerkingen:

  1. Wow die bibliotheek ziet er mooi uit! Mooie foto;s <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bieb is gaaaaf! Waar staat die? En hier alvast die ene persoon die in Amsterdam woont, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook niet zo'n boekenwurm maar ik zou ook wel uren kunnen doorbrengen in die bieb, wauw! Veel mooier dan het 'mini' biebje uit mijn dorp! Ik wil ook dol graag eens naar Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw wat ziet die bieb er mooi uit, alle foto's zijn mooi eigenlijk hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen