30 april 2015

Shop my... #Homeware

Hoihoi, Deze week ga ik wat heel leuks doen op mijn blog. Namelijk.. het is beter als ik het jullie uitleg in verhaalvorm. Oke, sinds deze vakantie verkoop ik wat spulletjes van het bedrijf van mijn ouders. Toen ik de spulletjes ging verkopen dacht ik ineens.. hei, waarom niet wat dingen op mijn blog verkopen? Dat is dus wat ik ga doen. Ik heb het magazijn rond gespeurd en gesnuffeld en heb de leukste voorwerpen uit de dozen gehaald. Zelf moet ik me zo erg inhouden om het niet mee naar huis te nemen en de spulletjes te bewaren voor m'n uitzet. Zorgen dat niemand het zal zien en dan over 6 jaar alles op tafel zetten en horen wat een leuke spulletjes je wel niet hebt. Mhuwawa. Maar nee.. Ik hou me sterk en laat de leukste spulletjes aan jullie over. Dus hierbij:

Het meest trendy accessoires van deze tijd voor in huis:


Dit schatje is voor 7,50 van jou. (Wauw, wat klink ik als een verkoper op dit moment.) Maar serieus houten schalen zijn zo leuk. Stel je voor.. deze houten schaal met cactussen erop. Als het bij m'n kamer paste had ik hem zelf gekocht. 

Het volgende is zo schattig (Ik heb ze zelf nu ook thuis.) Ik kan echt niet wachten om er melk uit te drinken bij m'n ontbijt.



Deze mokken zijn best wel prijzig omdat ze van Gunter Lambert zijn. Maar ik heb het er wel voor over. :)
Ze zijn 5,- per stuk.
Het metalen/ijzeren schaaltje is ook te koop en kost 3,- per stuk. (We hebben er 3 op voorraad.)

Het volgende is ook van Gunter Lambert. Misschien moet je er van houden maar ik ben verliefd.


De kan is 10,- en de bordjes zijn 4,- per stuk. We hebben een hele doos vol, dus zeg maar hoeveel je er wilt en tadaa ze zijn voor jou.

Het volgende is ook super leuk. Ik had het echt nog nooit gezien, maar het bestaat! Oke, zet je schrap.. Koekjes in groente vormpjes!!







Het blik met de vormpjes is 4,-

Het volgende is voor in de badkamer of voor decoratie in je kamer. Het zijn slippers. Het is 1 maat. De slippers zijn namelijk bedoeld voor alle maten. Als je kleine voeten hebt heb je er geen last van. Ze zitten heerlijk en zijn super cool.

De slippers zijn 10,-

Je hebt ze waarschijnlijk al zien staan. Ja, de vuurtorentjes zijn ook te koop. Ik zegt echt teveel dat iets ''cute'' is, maar come on.. Dit is toch ...!






Nu we toch met vuurtorens bezig zijn. Check deze schilderijtjes:

De schilderijtjes zijn 4,- per stuk.

Nu komen de kussentjes eraan. Jaja, Ik heb de doos met kussentjes ondersteboven gehaald en de leukste uitgekozen om op m'n blog te zetten. Hierbij:


De kussentjes zijn 4,- per stuk

Het laatste wat ik jullie laat zien is niet iedereens smaak. Het is iets wat alleen oma's hebben.Ik vind het te gek. Zelf wil ik ook een tapijt zoals dit voor m'n nieuwe kamer. Als m'n kamer verbouwd is.. wat waarschijnlijk nog een jaar duurt.


Het tapijt is 10,-

Alle artikelen zijn gebruikt als showroommodel.

Vond jij iets helemaal te gek en dacht je ''IK MOET DIT HEBBEN!!''.  Stuur dan een berichtje naar: rosinadeborah@hotmail.com . Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. :)

Liefs,
Rosina & Deborah

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen