30 mei 2015

Ici, je suis à nouveau





Hoihoi, Jup weer heel tijd niet meer gepost. Ik zal niet m'n speelgoeddoos vol met excuses aan jullie tonen. Laten we maar weer gewoon lekker kletsenbetsen.

Vorige week ben ik met school naar Parijs geweest. Ik kwam erachter dat het eigenlijk een super mooie stad is. De huizen zijn echt wauwie met alle tierelantijntjes en de Eifeltoren was GROOT! Ik had echt niet verwacht dat hij zo groot was. Natuurlijk heb ik helemaal bovenop de EIfeltoren geweest. Tot mijn teleurstelling was er geen trouwpaar boven, maar dat maakt het uitzicht niet Ge-wel-dig. ZO geen spijt van dat ik daar mijn extra 6.50,- aan uit gegeven heb. Haha, dit klinkt zo gierig.

Parijs was echt een beleving. Naast alle mooie gebouwen ect. heb ik ook voor het eerst een schreeuwende fransman voor m'n neus gehad en heb ik de levensechte Voicebattle met franse werkweek groep en Nederlandse werkweek groep meegemaakt. Mensen van 100 meter afstand moesten ons prachtige Nederlandse volkslied aanhoren.

Al bij al was het een prachtige werkweek met een ton vol verhalen.

Btw. sorry voor de minder zuivere foto's. Ik heb de foto's met mn telefoon gemaakt.
Oja, en de foto van mezelf heeft een vriendin gemaakt -> Jeanine Pietjouw







Liefs,
Deborah

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen