13 januari 2016

Hoi



Hoihoi, 

Wauw, wat is het een tijd geleden dat ik voor het laatst geblogt heb. Zeker 7 maanden geleden legde ik het dilemma van mijn keuze voor mijn vervolgopleiding aan jullie voor en nu moet ik die keuze bijna definitief maken. Omdat ik zo lang niet meer heb geblogt lijkt het me slim op mij opnieuw voor te stellen omdat ik (wat ik zelf denk) kwa persoon, stijl etc. zeer veranderd ben.

Hoi, ik ben Deborah. Inmiddels 17 jaar oud en woon in een klein dorpje ergens in het midden van Nederland. Wat ik leuk vind om te doen? Van alles, van muziek maken tot in de musea's rondhuppelen en van de cultuur genieten. Ik ben een kleine duizendpoot die misschien wat veel praat en wat drukker is dan de rest, maar wat maakt het uit. Maar genoeg van deze voorstelronde.

Ik ben juist meer benieuwd of ik überhaupt nog soort van "volgers'' op deze verborgen stille blog heb.  

Trouwens mijn camera is gestolen. M'n SPIEGELREFLEX inderdaad! Wie hem heeft en zich nu opeens heel schuldig voelt en dit arme meisje toch haar enige ware liefde wilt terug geven reageer dan eventjes onder deze post. Ik zal je niet aangeven ofso. ben heel vergevingsgezind, hihi. 
Maar tot nu toe wordt het dus sparen sparen en nog eens sparen voor een nieuwe liefde.

Wat kunnen jullie verwachten deze aankomende maanden? Ik ga niet weer zeggen dat ik elke week ga posten want zoals jullie waarschijnlijk al wel doorhebben. Ik kan me daar niet bepaald aan houden. Als ik weer een spiegelreflex heb komen er weer nieuwe outfitspost en voor de rest zal het een beetje babbelen zijn. haha. dus als je wilt ontvolgen mag het wel hoor. (doe toch maar niet.)

Oja, waarom een schapen onesie? Je vind mij thuis 9 van de 10 keer in een schapen onesie. En iknow iknow het is niet meer de tijd van de schapen koeien en apen onesies, maar wat zitten ze toch lekker! 


Liefs,
Deborah

2 opmerkingen: